А този за лампичката каде е ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане на маслото на 164-ка
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
маи всички имаме този проблем с налиагането,на топал и студен двигател,и мислиа че маи това нее проблем.караите си смело и даневи пука.Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.
Comment
-
На празен ход- студена- 6 атмосфери; топла- между 2 и 3 по уред. Маслото е Селениа Голд. Не съм забелязал спад в налягането след 8000 км. 2.0 T. S., 95 година.
Comment
-
Мойта като я карам загряла и примерно над 4000 оборота повече от 2 бара не показва ,при вас така ли е.Щото се притеснявам да карам с 200 и да имам само 2 бара. Иначе като си е студена спокойно си прай 5 бара на 2500 об/мин.Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Comment
-
Загряла (2- 3 часа каране на дълъг път), над 3000 оборота, си стои неизменно между 5 и 6 атмосфери. Не съм пробвал да поддържам 180 примерно да видя какво ще стане.
Comment
-
Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е
П.С. По светлият пример на virusalfa .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от sunny2006Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е
П.С. По светлият пример на virusalfa .Благодаря за доверието
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Първоначално публикувано от MaVrUtи на мойта налягането си е добре, само дето таа червена лампичка свети почти постоянно и направо ми бърка ф ануса, само от време на време изгасва когато е студена и налягането е повече!?
Първоначално публикувано от MaVrUtпък и да питам нормално ли е лапмата на за горивото да свети при малко повече от първата чертичка до нулата кадето е , малко като кажа няма и милиметър хаха , баш си е залепена за чертичката след нулата и ми свети, туи така ли тряя да е ?Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от MaVrUtсамо да ме опътиш каде се намира тоя датчик, на лесно видимо място ли се намира ?
А аз имам един друг въпрос - датчика за нивото на маслото на дизела и на бензиновата 164-ка еднакви ли са ? Защото в каталозите намерихме само за дизел .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
На дизела датчика се намира под колекторите до масления филтър.
За нивото до колкото знам има разлика в дължината,но кой е за бензин,кой за дизел незнам.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Датчиците за нивото на маслото са с различна дължина при дизела и при бензина! Измери си стария и тогава вземай другAlfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
Comment